Premoženjskopravne in splošne zadeve
Premoženjskopravne zadeve
Odgovorna oseba: Mateja Čremošnik, univ. dipl. prav., višja svetovalka za premoženjskopravne zadeve
Telefon: 03/757 17 05
GSM: 051-610-371
Elektronski naslov: mateja.cremosnik@zrece.eu
Kratek opis področja
Naloge s področja Premoženjskopravnih zadev se nanašajo na:
- urejanje premoženjskopravnih zadev za potrebe občine,
- strokovne naloge v zvezi s pridobivanjem in odsvajanjem nepremičnin,
- strokovne naloge v zvezi z oddajo v najem,
- vodenje baze nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča,
- pravna pomoč krajevnim skupnostim v premoženjskopravnih zadevah, kjer je izražen interes občine,
- priprava podatkov, gradiv pogodb in drugih aktov,
- sodelovanje oz. zastopanje v premoženjskopravnih zadevah nasproti drugim organom,
- izvedba postopkov zavarovanja občinskega premoženja,
- pravni pregled pogodb, v katerih je občina pogodbena stranka,
- priprava in sodelovanje pri sprejemanju občinskih predpisov,
- strokovna pravna pomoč pri izvajanju volilnih opravil,
- zastopanje občine v pravnih zadevah,
- prijava obveznosti v izvršilne in stečajne postopke,
- vodenje upravnih postopkov na drugi stopnji,
- sodelovanje v odškodninskih postopkih,
- druge naloge s področja dela.
Javna naročila in splošne zadeve
Odgovorna oseba: Polona Matevžič, univ. dipl. prav., višja svetovalka za javna naročila in splošne zadeve
Telefon: 03/757 17 12
GSM: 031-589-956
Elektronska pošta: polona.matevzic@zrece.eu
Kratek opis področja
Področje Splošnih zadev zajema naslednje naloge:
- izvajanje postopkov javnega naročanja,
- izdelava letnih poročil občinske uprave,
- vodenje upravnih postopkov na prvi stopnji,
- priprava in sodelovanje pri sprejemanju občinskih predpisov,
- pravno svetovanje in presoja pogodb na področju NOE GJS in prostor,
- delovanje političnih strank,
- sodelovanje in vodenje javnih razpisov na področju gospodarskih javnih služb,
- strokovna pomoč pri posredovanju informacij javnega značaja ter skrb katalog informacij javnega značaja,
- strokovne, organizacijske, svetovalne in druge naloge za potrebe delovanja občinskega sveta,
- zagotavljanje strokovne pomoči NOE GJS in prostor,
- zagotavljanje strokovne pomoči krajevnim skupnostim pri njihovem delovanju,
- druge naloge s področja dela.
Glavna pisarna
Odgovorna oseba: Stanka Boček, ek. teh., tajnica župana
Telefon: 03/757 17 00
GSM: 051-610-373
Elektronska pošta: info@zrece.eu
Kratek opis področja
V okviru Splošnih zadev je organizirana Glavna pisarna, kjer se izvajajo naslednje naloge:
- organizacijska, administrativna in strokovna opravila,
- naloge s področja pisarniškega poslovanja, ravnanja z dokumentarnim gradivom in arhivom ter naloge vložišča in sprejemne pisarne,
- vodenje evidenc o zadevah in dokumentih v tekoči zbirki ter skrb za pravilno ravnanje z dokumentarnim gradivom,
- priprava in usklajevanje načrta klasifikacijskih znakov,
- sprejem in obravnava pobud in pritožb občank in občanov ter strank v posameznih postopkih,
- načrtuje in zagotavlja izvedbo nabave pisarniškega materiala,
- zagotavljanje pečatov, žigov in štampiljk in poslovanje z njimi,
- zagotavljanje notranje kurirske storitve za organ,
- druge naloge s področja dela.